30 Temmuz 2018 Pazartesi

ŞİMDİKİ BEBEĞİM VE OKUNACAKLAR! / Winter-Marissa Meyer




Merhabalarrr :)


moving pictures hello GIF


İyi akşamlar dileyerek başlamak istiyorum.Artık siz bu yazıyı hangi vakitte okuyorsunuz bilmem ama ben yazıyorken akşamdı :) 




                                                                                                                                                                                                                     Şu an elimde olan kitap Ay Günlükleri serisinin 4. kitabı Winter! Kitap 800 sayfa kadar ve ben dün başlamış olmama rağmen 300. sayfadayım.Bitirdiğimde hakkındaki fikirlerimi sizinle paylaşacağım.
         😅

                          





(Umarım yani.. Biliyorsunuz yarın üniversite sınavı açıklanıyor..)

big bang theory help GIF



 --o--



 Sırada okunmayı bekleyen gonca güllerimi ,can parçalarımı görmenizi istediğimden buraya bir iki fotoğraf bırakıyorum sevgili okurlar :)   

































Hepinizi çok öpüyor,

How You Doin Kiss GIF

ve seviyorum .



Yüzünüzden gülümsemeniz hiç eksik olmasın

 HOŞÇAKALIN!

Coffee Smile GIF by Teachers on TV Land






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder