13 Ağustos 2018 Pazartesi

KİTAP YORUMU-| Korku Ağı-Stefan King






Kitabın Adı:  Korku Ağı
Kitabın Yazarı : Stefan King
Sayfa Sayısı:  592
Yayınevi:  Altın Kitaplar 

Kitabın Özeti :

Yazar Ben Mears, çocukluk yıllarını konu alan ve o günlerden beri ona musallat olmuş korkularıyla yüzleşmek amacıyla bir roman yazmak için Lot’a döner. Çocukken tanık olduğu korkunç olayın gerçekleştiği ev Marsten Köşkü işte karşısındadır; fakat yeni ve gizemli kiracıları vardır. Kasabada bazı kuşkulu şeyler yaşanmaya başlayınca, Mears’ın belleğindeki karanlık anılar da canlanmaya başlar: Önce bir köpek hunharca öldürülmüş olarak bulunur, ardından bir çocuk kaybolur. Bunlar başlangıçta çok da sıra dışı olaylar olarak görülmez, fakat liste uzamaya başlar. Çok geçmeden kasabayı saran şaşkınlık hayrete, belirsizlikler dehşete dönüşecektir.


Benim Yorumum:

Merhabalar!

    Size ufak bir selam verdikten sonra direk konuya girmek istiyorum izninizle.Çünkü çok doluyum!
Stefan King ile ilk kez Korku Ağında tanıştım.Kitap az önce bitti ve ben nasıl desem sadece  şaşkınım.Nedeni ise hiç beklediğim gibi çıkmadı bu kitap ya.Açıkçası konusunu okumadan satın aldığımı kabul etmeliyim.Vampir olduğunu anlamam ile kitaptan soğumam bir oldu.Yeterince vampir kitabı okumuş ve dizisini de(filmini de)izlemiş  birisi olarak (!) artık bu konuda yazılanların bir miktar çirkin tat vermeye başladığı dönemlerdeyim.Ama yinede kendimi zorlayarak kitabı okudum.
    
    Kitabın konusu zaten yeterince beni kitaptan soğutmuşken bir de içinde bulduklarım beni beter etti.Hristiyanlık dinine ait çakma bir din kitabı okuduğumu hissettiğim bir kitap oldu .Sanırsam yazarın gençlik dönemlerinde yazdığı ancak yayınlamadığı bir kitapmış bunu acemiliğine vermek istiyorum. 

Off yok ya olmuyor gençliğine falan veremiyorum ..Üzgünüm. 

Bakın şunu kabul ediyorum her ne kadar beni iten bir kitap olsa da akıcıydı.Şahane bir dil ile oldukça güzel betimlemelerle harmanlanmıştı.Tamam burası kabul ama sürekli parıldayan haç ,kutsal suyun döküldüğü yerlerin ışıldaması bana oldukça komik geldi açıkçası.Hiçbir dini yermek gibi bir amacım yok bu tarz inanışları var mı inanın hiç bilgim yok ama kitapta kurgu bunun üzerinden ilerliyordu ve ben bundan hiç hoşlanmadım.Zorla okudum çok zorla..

Hayal kırıklığım tarifsiz..Vampir olmasına rağmen sırf Stefan King diye beni memnun eder sandım ama yok olmadı..

   Son olarak kitabın tasarımına gelelim.Konuya uygun olarak dişler ve ağzın içerisinde şeytani olduğu yeterince belirgin olan birisi.Tamam burası için fena değil diyebiliriz sırf konuyu yansıtıyor diye.Onun dışında ben kapağı gerçekten hiç beğenmedim.Çok özensiz olmuş gibi geldi bana .                     
       Kısacası yazarın emeğine sağlık ama ben bu kitabı beğenmedim ve ne yazık ki içimden başka şeyler yazmak gelmiyor. Başka bir kitapta görüşmek üzere.


                                                    Benim bu kitaba puanım : 1/5


                    🌟
                    Bir




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder